tirsdag den 14. juli 2015

Favoritglitter

... Ja, det tror jeg faktisk at det er. Denne glitterlak er helt igennem fantastisk. Den er fra Picture Polish og den hedder 'Columbia'.

'Columbia' er en meget sammensat glitter. Basen er en rød jelly og så er der ellers dømt rød og mørk pink-farvet glitter i forskellige stykker.




Mange har jeg set lægger lakken alene, hvilket sikkert er fint, men jeg er især vild med at bruge den over mørkere lakker. Her har jeg lagt et enkelt lag over 'Nuit' fra Dior, som jeg faktisk ikke har fået vist her på bloggen endnu. Det skal jeg dog nok få gjort.

'Columbia' er naturligvis ikke den letteste lak at have med at gøre - på grund af alt glitteret. Men den er det hele værd. 

Favortiglitter.






'Columbia' er købt ved Norwaynails

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar