torsdag den 30. juli 2015

Enlig stribe

Så blev det igen tid til lidt nail art. Jeg har ferie for tiden, hvilket giver lidt mere tid til bloggen. Det virkelig er dejligt.

Til dagens indlæg har jeg lavet en super simpel mani. Jeg brugte to lakker fra Essie til dette design. 'Boom Boom Room' som base og 'Haute In The Heat' ovenpå.




Det eneste jeg har brugt ud over de to lakker er striping tape - så det er virkelig en simpel mani. Trin: læg base - vent på at den tørrer - læg tape - læg den mørkere farve ovenpå - hiv tapen af. Bum.

Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke lavede et par striber på hver negl. Den ene stribe forsvinder ligesom lidt på neglen. Farverne er dog rigtig fine sammen, og 'Haute In The Heat' er virkelig pigmenteret og let at arbejd med.




Lakkerne er fra Billigvoks.dk, hvor de selvfølgelig også kan købes.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar