søndag den 2. oktober 2016

Når stamping ikke går helt som forventet

Jeg købte i foråret denne særlige limited lak fra Dior. 'Cruise' er en lyserød sag med flakies og shimmer i. 'Cruise' var fin at arbejde med og den dækkede ved to lag. Men fordi der er flakies i lakken, skal man være ekstra varsom med applikationen, da flakies jo ikke forsvinder med acetone når man laver clean-up. 




Siden lyserød ikke liiige er min farve, tænkte jeg, at jeg da lige ville pifte den op med lidt stamping. Vældig god ide. Jeg valgte en nogenlunde matchende farve, som jeg tit, hvis jeg skal sige det selv, har haft gode resultater med - nemlig 'Skin Silk' fra MoYou London. Jeg benyttede pladen The Artist Collection 04, som også er fra MoYou London. 

Og herre jemini... det var en fejltagelse. 

Det blev prinsesset. Sådan virkelig prinsesset. Og jeg er ikke sådan særligt prinsesset. Overhovedet. 

Nå, men hvis nogle mangler ideer til prinsessenegle, så er dette mit bedste bud!




'Cruise' er købt i Magasin, stampinggrej er fra MoYou Londons egen hjemmeside. 

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar