lørdag den 15. oktober 2016

Bay

'Bay', fra Diors limited Riviera-kollektion, er den type farve som jeg er sindssygt tiltrukket af - selvom den ikke ligefrem klæder mig hudtone. Jeg har bare noget for de der blå-grønne farver... 'Bay' er en turkisgrøn crelly-lak. Vældig smuk i min optik.

'Bay' kræver to-tre lag for at dække, den er relativt gennemsigtig ved første lag. Den er ok at lægge, men ikke fantastisk. 

Virkelig en smuk lak. Og virkelig svær at fotografere. Jeg har redigeret lidt for at komme tættere på virkeligeden. Uden særlig meget held (det nederste billede er dog tættest på virkeligheden). Så enten er det ud at se den - og ellers er Google din ven. 

Jeg har i øvrigt et sammenligningsindlæg til jer i morgen med netop 'Bay', så I kan se den ved siden af lidt andre farver. 






'Bay' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar