onsdag den 6. januar 2016

Og godt nytår!

Puha, den første uges arbejde efter sådan en lang (for mit vedkommende 16 dages) ferie er altså hård. Sådan inhuman hård. Jeg skal især vænne mig til at stå op, når det stadig er mørkt. Jeg sætter dog faktisk pris på sne og kulde - det hører sig ligesom til i januar, og så er det en fantastisk undskyldning for at hygge med kage i sofaen under dynen. 

Jeg har naturligvis stadig ikke helt fået det op at køre med kamera og computer endnu. Så i dag må I nøjes med endnu et billede af en lak fra Diors efterårskollektion. Denne hedder 'Cosmopolite' og er egentlig en mauve - altså en god blanding mellem lilla og brun. Og denne har så stærke røde undertoner. 




'Cosmopolite' var virkelig fin at lægge og dækkede smukt i to lag. Og farven er simpelthen bare så klassisk fin. Den går til alle hudfarver og faktsisk også alle årstider (med tryk på efterår og vinter). Hvis I stadig kan få fat på den skal I gøre det. Så er det sagt.

Billederne blev desværre ikke fantastiske. Jeg har før klaget lidt over at være negleblogger - der kun tager billeder i naturligt lys - om vinteren. Håbløst.




'Cosmopolite' er købt i Magasin (hold nu magle jeg lægger mange skejser i den butik!)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar