fredag den 22. januar 2016

Metallisk

Denne lak havde jeg faktisk på juleaften. Den hedder 'Halcyon' og er fra Cirque. 'Halcyon' er en metallisk lak (med sølvflager) i en rosa base, hvilket skaber et rosaguld metallisk udtryk.




'Halcyon' dækker godt ved to lag og den er let at lægge. Til info må det siges at jeg så absolut ikke havde tid til clean-up juleaften, og at der derfor slet ikke er lavet clean-up på billederne. Uh, det er jeg ikke så vild med, men det var heldigvis ikke helt så tydeligt i virkeligheden.

'Halcyon' er en meget speciel lak. Jeg kan jo allerbedst lide helt almindelig cremelak på neglene, hvilket gør det svært for mig at være vild med 'Halcyon', meen altså... den er utrolig smuk, og hvis man kan lide lakker med spil i, så vil jeg klart anbefale at købe denne.

Jeg vil også oplyse om at billederne er ret kraftigt redigeret ift. lys og farve - vinterlys er bare ikke særlig fantastisk! Så husk lige at google inden et evt. køb. Dette er i øvrigt altid er en god ide.






'Halcyon' er købt ved Pretty Polish

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar