tirsdag den 26. januar 2016

Elegant stamping

Jeg er vild med stamping, det er noget af det letteste man kan komme i nærheden af, når vi taler nail art. Det giver hurtigt en fin effekt og lidt spil på neglene. Mit problem med stamping er at det tit kommer til at dække hele neglen, hvilket jeg personligt synes kan være i overkanten. Så jeg satte mig for at lave noget stamping, som ikke skulle fylde ud over det hele.

Basen er Dior 'Lili' (den kan ses her) og så har jeg stampet med den hvis lak fra MoYou London og MoYou Londons Fashionista plade nr. 7.




Årh dette design var en del sværere at lave ift. normal stamping, der dækker hele neglen - for med dette design skal man holde tungen lige i munden, når man placerer stampet. Og det var svært. Sådan meget svært. jeg må have købt mig en klar stamper, som man kan se igennem, så placeringen bliver lettere - for designet er jeg selv helt vild med!




'Lili' er købt i Puerto Rico, Spanien. Alt stampinggrej er købt via MoYou Londons egen hjemmeside.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar