tirsdag den 12. maj 2015

Smørfarvet?

Tja, 'smørfarvet' er åbenbart det tætteste jeg kan komme på en beskrivelse af denne gule lak fra Diors sommerkollektion. Den hedder 'Sunwashed', hvilket faktisk giver god mening, da den er gul - sådan falmet gul. Det lyder ikke af noget skønt, jeg ved det. Men jeg syntes, at den var lidt skæg, så den kom altså med hjem.




'Sunwashed' dækkede ganske imponerende ved to lag, og den var faktisk ok at arbejde med. Det er ret godt klaret af sådan en pastelgul bavian!

Farven er, mærkeligt nok, rigtig fin på. Jeg synes ikke, at den gør min hud mærkeligfarvet, som andre stærkere gule farver har tendens til at gøre. Så jeg er faktisk ganske tilfreds med denne lak. Også selvom den er smørfarvet...

Jeg var desværre nødt til at redigere billederne, da der var lidt for mørkt, da jeg tog dem (dette er også grunden til at farverne varierer en smule fra billed til billede). 






'Sunwashed' er købt i Magasin og er limited edition

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar