lørdag den 23. maj 2015

Pink!

For ikke så mange måneder gjorde min kæreste mig opmærksom på, at jeg ikke særlig tit går med pink lak. Og det havde han fuldstændig ret i, jeg har meget længe været meget optaget af koral (samt selvfølgelig en masse andre farver også), men lige præcis pink og lyserød har jeg haft sat i bås som lidt tøsede farver. Men ved I hvad - det kan faktisk være helt ok at være lidt tøset. Min kæreste efterspurgte det i hvert fald - og siden da har jeg været langt mere optaget af pink lakker. Tak kæreste.

De lyserøde - sådan rigtig lyserøde - arbejder vi stadig på...

Oprindeligt bestilte jeg 'Sizzle' fra Picture Polish, men det viste sig, at den var mere neon end saftig pink. Bevares, jeg blev ganske forelsket i lakken (og I kan se indlægget om den lige her), men den var altså ikke lige heeelt den pink, som jeg havde sat næsen op efter. Men den har jeg til gengæld fundet nu.

Lad mig præsentere 'Bonheur' fra Dior.




'Bonheur' dækkede smukt i to lag og var helt fin at arbejde med. Og nøj en farve. Virkelig smuk. Den fremstår nok lige en anelse mere saftig på billederne på grund af sollyset. Men hold nu op, det er altså ikke sidste gang, at den kommer til at pryde mine negle.






'Bonheur' er købt i Puerto Rico i Las Palmas, men den er en del af Diors basiskollektion og kan fås f.eks. i Matas og Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar