mandag den 2. marts 2015

Vi tager lige endnu én fra Dior

Denne gang en helt ny topcoat. Den hedder 'Top Coat Eclosion' og er fra dette års forårskollektion.

Jeg er ikke vild med barglitter. Jeg kan faktisk slet ikke lide barglitter. Derfor kan man undre sig meget over, at jeg har købt denne topcoat, da den netop indeholder barglitter - og så endda i en blanding med almindelige stykker sekskantet glitter. Jøsses. Og det er ingen hemmelighed, at første gang jeg så denne, da var jeg bare slet ikke i tvivl... den skulle jeg bare ikke eje. ... men så viste Pshiiit en fin gradient, som fik top coaten til at komme til sin ret. Og så måtte jeg selvfølgelig prøve selv - at få det bedste ud af denne topcoat.

'Top Coat Eclosion' er klar med pastelfarvede (gule, turkise, lyseblå samt hvide) glitter-stykker. 




Jeg lavede en gradient for at matche glitterstykkerne i farverne. Jeg brugte to lakker fra Ciate - 'Loop The Loop' samt 'Ferris Wheel' - og 'Turquoise And Caicos' fra Essie.

'Top Coat Eclosion' er fin at arbejde med - og for mig giver den en tilpas mængde glitter  i ét lag (men mange vil nok mene, at der er i underkanten af glitter i basen). Jeg brugte den dog ikke som topcoat, da jeg tænker, at der er en risiko for, at man kan mærke glitterstykkerne igennem. Men jeg afprøvede det faktisk ikke. Hvilket er lidt for dårligt, nu hvor jeg tænker over det!

'Top Coat Eclosion' bliver nok aldrig min favoritlak, men jeg synes stadig at den er fin på sin egen måde. Jeg synes, at farverne på glitteret er rigtig fint. Men helt ærligt - så ville jeg ønske, at alle glitterstykkerne var sekskantede, runde eller firkantede. Barglitter bliver aldrig min bedste ven.








'Top Coat Eclosion' er købt i Matas - og den er limited edition

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar