onsdag den 11. marts 2015

Det matcher!

God aften derude!

Jeg er på kursus med mit arbejde, så jeg sidder på et hotel langt væk hjemmefra - og savner min kæreste! Ej, jeg er nu også glad for at få proppet lidt nyt fagligt stof i hovedet og samtidig hygge mig med mine kolleger - og maden på dette kursus er bare fantastisk. Jeg spiser ca. for to hver dag - og jeg er ikke gravid.

Nå, tilbage til neglelakken. Jeg har ikke fået blogget de sidste par dage - hvorfor ved jeg egentlig ikke. Nogle gange er der bare behov for en lille pause.

I dag skal I se en lak som I har set før - nemlig Zoya 'Sansa', som jeg viste i dette indlæg. Derudover skal I se en fin glitterlak fra Picture Polish, som hedder 'Rocky'. 'Rocky' har en klar base med glitter i guld og sølv i forskellige størrelser. 




Jeg synes, at der er tilpas med glitter i basen - og den er let at arbejde med. Og så matcher kombinationen min skjorte, som jeg tilfældigvis havde på, den dag, jeg havde kombinationen på neglene.










'Rocky' er købt ved Norwaynails.com

- Maria


2 kommentarer:

  1. Yderst elegant bling:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Else - det var også det look, som jeg gik efter :-)

      Slet