søndag den 22. marts 2015

Nye forårssko!

Hellige banan det er en uge siden, jeg sidst har blogget! Tiden går så hutigt, at jeg efterhånden ikke kan følge med.

Nå, men jeg har altså købt nye sko (for ca. 3 uger siden) - og de er så fine, at det skulle fejres med lidt matchende lak. Det skulle gå stærkt, da vi stod og skulle ud og fejre min søsters fødselsdag samme dag som lakken blev lagt, så det blev en cremelak med lidt effekttopcoat ovenpå. Desværre endte det med at regne på min søsters fødselsdag (d. 1. marts), så jeg havde ikke en gang skoene på. Øv.

Nå, men cremelakken er fra Picture Polish og hedder 'Peaches n' Cream' - den iriserende lak ovenpå er fra Yves Saint Laurents forårskollektion fra i år, og den hedder 'Nuit Blanche'. I kan se 'Peaches N' Cream' for sig selv lige her.




Det blev fint med fint på, synes jeg. Og skoene er fantastiske... og samtidig virkelig grimme. 










'Peaches N' Cream' er købt fra Norway Nails, 'Nuit Blanche' er købt i Magasin og skoene er købt i Nørgaard På Strøget.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar