mandag den 6. oktober 2014

Nimbus

God morgen derude i blogland!

I dag vil jeg vise jer et design inspireret af Nimbus-maniuren. Jeg har valgt at bruge en hvid base og tre grønne/turkise Essie-lakker til at danne nimbus-effekten.

Fra venstre: 'Blanc', 'Where's My Chauffeur', 'Turquoise And Caicos' og 'Ruffles And Feathers'




Jeg startede ud med den hvide base, hvorefter jeg lagde en dråbe lak på et underlag og blandede lakken med acetone fra en gennemvædet vatpind. Da jeg opnåede den ønskede fortynding af lakken, lavede jeg prikker på den hvide base. Jeg gjorde det samme med alle farverne. 

Derudover prøvede jeg, at koncentrere prikkerne omkring bunden af neglene, hvorved jeg opnåede en slags gradueret effekt. 

Jeg kan rigtig godt lide denne mani, den minder mig om vandfarver, fra da jeg var barn. Jeg fik min kæreste til at tage et billede til bloggen. I kan nok gætte hvilket. Tænker jeg.








Lakkerne i indlægget er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar