søndag den 19. oktober 2014

Havfruens kys

Èn af de lakker, der fik mig til at få øjnene op for Deborah Lippmann var den smukke 'Mermaids Dream'. Desværre er den af uransagelige årsager aldrig blevet en del at min samling.

Det er til gengæld 'Mermaids Kiss', som var en del af en lille kollektion som hyldede netop 'Mermaids Dream'. 'Mermaids Kiss' er en meget lyserød lak, som I så tæt på forleden. Og der kunne I se, at basen er spækket med lyserød og guld - samt større stykker af pink og lyserødt glitter.




Jeg må med skam i stemmen indrømme, at jeg faktisk ikke kan huske, hvordan denne lak var at påføre. Jeg mener, at kunne huske, at den drillede lidt, men kun krævede to lag. Til gengæld tror jeg, at den krævede to lag topcoat, da den ellers tørrer lidt ujævnt op.

Denne lak er en fantastisk ide i teorien. I praksis er jeg sjovt nok ikke specielt vild med den. Den er ikke særlig god til min hudfarve. Jeg er dog ikke helt klar til at give slip på den endnu. Den skal have en chance mere.

Og I skal selvfølgelig have billederne.






'Mermaids Kiss' er i tidernes morgen købt på Nelly.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar