søndag den 31. december 2017

GODT NYTÅR!

Første nytår som mor, sikke noget mærkeligt noget! Det bliver selvklart en meget stille og rolig aften vi kommer til at have (baby er trods alt kun knap 5 måneder og der bliver stadig ammet). Meeen jeg må ærligt indrømme, at jeg snart trænger til en aften, hvor jeg kan nyde en del mere alkohol end hvad der lige nu er tilfældet. Det kommer jo nok.

Dette er ikke mine nytårsnegle, men jeg synes alligevel at de kvalificerer sig til et nytårsindlæg med alt det bling! For mig er det kun ved særlige lejligheder, at jeg iklæder mig så meget bling. 

Basen er 'Sisters' fra Picture Polish, som jeg viste forleden og ovenpå har jeg et enkelt lag af YSL's 'Studio Silver' som er en limited lak fra vistnok deres efterårskollektion 2017. 'Studio Silver' er en klar lak med holografisk, blå, grønlige og rødlige glitterstykker. Meget nytår. 








Igen godt nytår herfra!!

'Sisters' er købt på Prettypolish.com og 'Studio Silver' er købt i Magasin.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar