søndag den 24. april 2016

Mere shimmer der er svært at fange

'Peace Green' var naturligvis ligeså umulig at fotografere som sin søster-farve 'Love Pink' - altså shimmeret var ret svært at få med på billederne, jeg har dog gjort, hvad jeg kunne.

'Peace Green' er omvendt af 'Love Pink' - som er lyserød med grøn shimmer - 'Peace Green' er således grøn (lys mintgrøn) med pink/lyserødt shimmer.






'Peace Green' var dejlig nem at arbejde med og den dækkede i to lag - hvis man har lidt længere negle, kan det dog være, at man skal bruge tre lag.

Jeg er meget tiltrukket af denne lak (og søsterlakken), men af en eller anden grund er jeg ikke så vanvittig vild med den på neglene. Jeg synes, at den er mere fascinerende end smuk. Jeg tror faktisk, at jeg bedre ville kunne lide den uden shimmeret i - hvilket jo netop er dét der gør den ekstra speciel!


Men se lige, hvor fint de to lakker matcher hinanden!




'Peace Green' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar