lørdag den 2. april 2016

En lemming og en tur til Barcelona

Min lemming, som jeg endelig har fået fat i er 'Perlé' fra Diors forårskollektion fra 2014. Og det er jeg glad for - for den er virkelig fin. 'Perlé' er (i mine øjne) en topcoat, som er smuk over langt de fleste farver. Den er tydeligst over mørke farver, men gør sig fantastisk godt over de fleste pasteller. 'Perle' indeholder pink shimmer og er lidt mælket i basen. På billederne har jeg ét lag over Dior 'Bleuette'. 'Perlé' tørrre let mat op, hvilket kan ses på billederne.





Og en tur til Barcelona - dækker over at jeg netop, næsten er i hvert fald, er hjemvendt fra en dejlig uges påskeferie i Barcelona med min kæreste. Vi boede midt i den gamle gotiske bydel på Hotel Colon, der ligger lige over for Gaudis fine katedral. Vi havde alle mulige planer om museer, udstillinger og kirker. Men vi endte med at se alt udefra. Altså alt undtagen hotellet, restauranter, vinbarer og fine butikker. Vi gik til gengæld mange, mange kilometer hver dag og fik på den måde set det meste af byen. Min kæreste har i øvrigt over forskellige perioder boet i Barcelona og kan tale spansk. Mine gloser rækker ikke så meget længere end 'hej', 'tak', 'ja' og den slags. Nederst er lidt billeder fra byen. Og ja, så købte jeg denodelynemig et par Chanel sneakers - til fuld pris i en rigtig Chanel-butik og det hele. Det var en lidt sjov oplevelse. Underligt nok købte jeg ikke én eneste lak på turen.

'Perlé' og Barcelona har således intet med hinanden at gøre, andet end at jeg sætter stor pris på begge dele! 












'Perle' er i øvrigt købt på FB-siden Lovelyshop

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar