torsdag den 5. november 2015

Vi napper endnu en mat... med topcoat

Jeg viste jer i sidste indlæg den smukke nude matte lak fra Yves Saint Laurent. Hvis I missede den, kan I se den lige her

Den næste i rækken er en varm orange. Eller orangerød vil jeg måske kalde den. Specielt når den kommer på neglene, er den mere rødlig, ift. når den er i flasken. 'Le Orange Mat' hedder den. Og øv, mærket er nærmest kradset af, så man dårligt kan se navnet. Jeg var lige ved at aflevere den tilbage, da jeg så det. Men min kæreste fik mig overtalt til at lade være.

Jeg ved ikke, om jeg er helt tilfreds med den beslutning.




'Le Orange Mat' er meget jelly-agtig i det og med neon-base. Den dækker først i tre lag og bliver mindre neon-agtig, når den først er på neglene. Den har samme mathed, som lakken i det sidste indlæg, men jeg valgte at smække en topcoat på, da det simpelthen holder bedre.

Jeg blev lidt skuffet over, at farven tørrede så relativt mørkt op og at den krævede så mange lag for at dække, men den er alligevel vældig fin og efterårsagtig.




'Le Orange Mat' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar