søndag den 11. oktober 2015

Splash!

Endnu en weekend er ved at være gået. Hold nu op, hvor tiden går hurtigt for øjeblikket! Eller er det mon bare mig, der har det sådan?

I dag vil jeg vise jer to smukke lakker fra Picture Polish - i fin forening. Den ene hedder 'Pharaoh' og den anden hedder 'Splash'. 'Pharaoh' har jeg vist før lige her, så den vil jeg ikke sige så meget om. 'Splash' er en lak med blå (med turkise undertoner) glitterstykker i to forskellige størelser i en klar base.




Min udgave af 'Splash' er heldigvis ikke reborn, hvilket betyder, at der er langt mindre glitter i basen - hvilket jeg jo bedst kan lide. Lakken blev derved let at arbejde med, når man blot ønsker få glitterstykker på neglene.

Jeg kan rigtig godt lide resultatet, som er toppet med mat topcoat.






Begge lakker i indlægget er købt ved norwaynails.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar