fredag den 23. oktober 2015

Næsten ikke syg længere

Jeg har været syg hele ugen.

Det vil sige, at denne uge har været en uge, hvor jeg har set tonsvist af Frasier, taget middagslure, spist store mængder kage, tjekket Instagram en gang i timen og redigeret billeder til bloggen, hvilket jeg stort set altid er bagud med.

I dag har været en rigtig god dag. Jeg er næsten ikke syg mere - jeg hoster kun en smule og snotten løber kun så lidt, at jeg godt tør lakere neglene uden at skulle tænke over, at næsen måske skal pudses midt i det hele. Jeg glæder mig til en helt almindeligt forhåbtlig sygdomsfri uge i næste uge.

Nogle af de billeder jeg har redigeret i denne uge er billederne af Diors 'Be Dior'. Det er en smuk mørk lilla lak med shimmer og fuchsia undertoner.




Der er ikke så meget at sige om påføring - den gled fint og med to perfekte lag.

Og så er det en meget, meget fin farve. Jeg begynder mere og mere at vænne mig til lilla. Shimmeret er ikke så tydeligt, men det fornemmes helt klart.

Jeg håber, at I alle får en fantastisk weekend!






'Be Dior' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar