onsdag den 2. september 2015

Akvarel

Essie er for nyligt udkommet med en masse lakker (også kaldet en kollektion!), der har en jelly-base, der gør dem perfekte til akvarel-agtig nail art. Serien af lakker hedder ganske passende Silk Watercolor. Alle lakkerne kan købes for sig i store størrelser, men man kan også købe (to forskellige) minsæts, hvor der er tre Watercolor-mini-lakker samt en hvid mini-base i sættet.

Jeg har til dette indlæg brugt lakkerne fra 'Abstract Floral Mini Pack'. I denne pak indgår den blå-violette 'Point Of Blue', den petroleumsfarvede 'Pen & Inky' samt den mørke fuchsia 'Highest Bidder' (samt som sagt en hvid base).

Farverne i dette minisæt er meget smukke hver for sig, men de er så absolut også smukke sammen.






Til selve designet har jeg naturligvis lagt den hvide base, som foreskrevet. Og så har jeg ellers klattet løs med de tre farver. Så har jeg klattet lidt med noget acetone. Så har jeg atter klattet med farver... og så videre. Jeg har leget en del, kan man sige - og det er netop dét disse lakker er gode til - at lege med! For sig selv er lakkerne meget gennemsigtige, så på med den hvide base, og leg så ellers løs.

Min leg endte i et drømme-agtigt LSD-eventyr. Jeg prøvede at kontrollere designet lidt ved at lave hvide trekanter, men jeg kan faktisk bedst lide det helt råt.








Minisættet er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar