tirsdag den 28. april 2015

Kom sol, kom sunset

Sikke en dejlig uge vi er gået ind i - sommeren er på vej, og selve ugen tæller jo reelt kun fire dage. Det er jo meget rart.

'Sunset' er en neonlak fra Picture Polish. Den er rød/orange med lidt pinkfarvede undertoner - og deraf sikkert navnet.




'Sunset' var fin at arbejde med og den krævede to lag for at dække. Jeg har ikke hvidt 'undertøj' på på billederne, da det simpelthen ikke var nødvendigt, men jeg tænker, at det måske ville få farven til at fremstå en anelse mere pink og lige poppe det ekstra.

Jeg havde googlet denne lak inden jeg købte den, og jeg er faktisk en smule ærgerlig over, at den ikke lige er en enkelt tand mere pink. Men den er nu smuk nok som den er. Og den er selvfølgelig ekstra fin til en sommerdag med masser af sol.






'Sunset' er købt fra Norwaynails.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar