lørdag den 11. april 2015

En eksklusiv stjerne

Som I måske kunne se ud fra mit sidste indlæg, så er jeg blevet ret glad for Dior-lakker. De holder godt på mig og penslen er fantastisk. Og af en eller anden grund er jeg blevet lidt træt af f.eks. Essie, OPI, Rimmel etc.. De laver smukke, smukke lakker - og de er som oftest langt mere innovative end f.eks. Dior ift. sammensætning af lak, struktur mv.. Men for søren altså, hvor det føles eksklusivt at smøre Dior på neglene. Det er ren følelse, men... skyldig... jeg kan altså godt lide det.

Dagens lak er netop en eksklusiv lak (i hvert fald i mine øjne) fra Dior. Den er tilmed en stjerne - åbenbart - for det hedder den i hvert fald. 'Star' er en mørkere rød med blå undertoner.




'Star' var, som de andre Dior-lakker, som jeg tidligere har prøvet, virkelig fin at lægge - og den krævede to lag for at dække helt.

Meget klassisk, meget fin. Der er ikke så meget andet at sige.






'Star' er købt i Matas

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar