søndag den 13. marts 2016

Holo fra CBL

Colors By Llarowe er et udmærket mærke. Colors By Llarowe laver skønne kollektioner og bruger tit holo og glitter i fine kombinationer. Inspirationskilderne til deres kollektioner er også sjove - f.eks. har de haft en Pretty Woman kollektion, hvor lakkerne havde navne som 'Well Done! Woo! Woo! Woo!' og 'Slippery Little Suckers'. Jeg er stor Pretty Woman fan, så jeg ærgrer mig egentlig over endnu ikke at have fået fat i nogle af disse farver. Jeg har gennem længere tid kigget på dem, lagt dem i kurven, sat computeren fra mig, vendt tilbage til computeren - og gentaget processen. 

Til gengæld har jeg købt en skønhed der hedder 'No, I'm Still Tacky' fra deres sommerkollektion fra 2015. Kollektionen hed 'Overboard' - og jeg er desværre ikke lige klar over referencen ift. kollektionen og navnet... Men i hvert fald er 'No, I'm Still Tacky' en lineær holografisk lak med en kirsebærfarvet base. 




'No I'm Still Tacky' dækker i ét lag, men den har faktisk fået to på billederne, fordi... fordi jeg ikke kan lade være med at give en lak to lag, hvilket i virkeligheden er vildt fjollet!

Denne lak er super, super smuk. Den skinner på en helt, helt særlig måde. Desværre skinner den ikke helt ligeså meget, når man putter topcoat på. Lakken ændrer fuldstændig karakter. Så læg for guds skyld ikke topcoat på. Desværre fik jeg ikke taget billeder inden topcoat - så vær lige søde at google denne lak uden topcoat, for den er virkelig flot.




'No, I'm Still Tacky' er købt brugt i en FaceBook-gruppe, men den kan også stadig købes på Llarowe.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar