søndag den 21. december 2014

Rød julelak i nisselandskabet

God aften derude!

Som barn lavede vi altid et stort nisselandskab med vat, julemænd, huse, kirker skøjtesøer etc. Den tradition har jeg taget med mig som voksen. Dog i en lidt mere afdæmpet udgave - og det er netop mit nisselandskab (i vindueskarmen), der danner rammen for nedenstående billede. 'Rouge Pablo' passede så fint ind i scenen, synes jeg.

'Rouge Pablo' er en rød lak fra Yves Saint Laurent. Den fremstår en anelse mere blå i flasken end den gør, når den kommer på neglen. Der er den egentlig bare rød.




'Rouge Pablo' er ligesom de andre Yves Saint Laurent lakker, som jeg har, fantastisk at lægge. Jeg er vild med deres pensel. Den er rigtig godt pigmenteret, og den kræver to lag for at dække. Farven er som beskrevet rød. Klassisk rød.

Klassisk er tit godt, synes jeg.






'Rouge Pablo' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar