tirsdag den 1. oktober 2013

River Green

Godmorgen :-)

I dag vil jeg ganske kort vise jer en lak. Den hedder 'River Green' og er fra Kiko. Den har en mørk grøn base (med blå undertoner) og er fyldt med meget små guldflager. Den minder mig om efterårets dybe smukke farver.




'River Green' var ok at arbejde med, jeg er dog ikke helt så glad for penslerne i Kiko-lakkerne. Men efter to lag var den jævn og dækkende. Jeg synes, at den er super smuk på neglene - klassisk og elegant men stadig farverig og festlig.

Jeg fik desværre kun taget dette billede af 'River Green'. Og igen - da jeg opdagede det, havde jeg allerede en ny lak på!




'River Green' er købt i en Kiko-forretning i Palma, Spanien. Hvor ville det dog være skønt med sådan en forretning i Danmark... Jeg drømmer videre :-)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar