onsdag den 23. oktober 2013

Blå jul

Godmorgen!

I dag vil jeg vise jer endnu en fin glitterlak fra China Glazes julekollektion. Lakken har en helt klar base og er fyldt med sekskantet glitter i forskellige størrelser og farver f.eks. hvid, blå, lilla og rust. Denne lak hedder 'Your Present Required'. Jeg har i dag lagt den  ovenpå 'Bel-Argus', som jeg viste i dette indlæg.




'Your Present Required' var ok at arbejde med, men den var alligevel lidt for tyk i basen til min smag. Jeg synes derfor, at der kom lidt for meget glitter på neglene - men det er der jo nogle, der er vilde med! :-)

Jeg er ikke helt tilfreds med denne lak ovenpå blå metallisk lak, så den skal helt klart prøves ovenpå noget andet. Meeen der er da lidt julelandskab over det :-)






'Your Present Required' er købt på nailpolishdirect.co.uk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar