søndag den 13. oktober 2013

Be Merry, Be Bright

God søndag!

Som overskriften antyder, vil jeg i dag vise jer en julelak. Den er fra China Glazes kommende julekollektion og hedder 'Be Merry, Be Bright'. Denne lak har en helt klar base - og så er den ellers fyldt med glitterstykker i mørk lilla og rød/magenta. Glitterstykkerne varierer i størrelse, men er alle sekskantede.




'Be Merry, Be bright' var god at anvende. Der var tilpas meget glitter i hvert penselstrøg, og jeg behøvede heldigvs ikke at duppe glitteret på. Jeg lagde den ovenpå 'Don't Make Me Wine' fra China Glaze, som jo bare er en fantastisk smuk lak!

Jeg købte egentlig 'Be Merry, Be Bright' uden rigtigt at vide, hvordan den så ud. Jeg ved ikke om den er sådan... vildt julet, men den er i hvert fald fin. Jeg tænker, at den kunne være super smuk over sort. Det tror jeg, at jeg vil prøve en dag.






'Be Merry, Be Bright' er købt på nailpolishdirect.co.uk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar