tirsdag den 29. oktober 2013

Barry M - Crystal Glaze

Godmorgen på bloggen!

I dag vil jeg vise jer en effekt-toplak fra Barry M. Lakken hedder 'Crystal Glaze' og har en næsten klar base, men som I kan se på billedet af flasken er basen en smule lyserød - det  vil dog kun ændre basefarven en smule, og kun hvis man lægger den over lysere farver. I denne base ligger der forskellig-farvet iturevet glitter, som jeg først troede var iridiserende, men det ser alligevel ikke ud til at være tilfældet.

Jeg var lidt i tvivl om hvilken lak jeg skulle bruge som base til 'Crystla Glaze', men det virkede som om de små glitterstykker poppede mest over en mørk base - så jeg valgte en helt sort base, nemlig 'Licorice' fra Essie.




'Crystal Glaze' var rigtig fin at arbejde med, den havde en god konsistens - og der kom en del glitterstykker på neglene. 

Dog er jeg lidt skuffet over hvor lidt man kan se glitteret på neglene, jeg havde håbet på at det ikke ville gemme sig så meget. Øv, det var jeg ikke helt tilfreds med.






'Crystal Glaze' er købt på ASOS.com og 'Licorice' er sponsoreret af billigvoks.dk

- Maria


2 kommentarer: