torsdag den 17. oktober 2013

Using My Maiden Name

Godmorgen kære læsere :-)

I dag vil jeg vise jer en lak med navnet 'Using My Maiden Name' - som er en del af Essies bryllupskolletion fra 2013. 'Using My Maiden Name' er en lys lilla/violet/syren cremelak med diskret shimmer i pink/lyserød og lilla.




'Using My Maiden Name' var god at arbejde med og krævede to lag for at dække. Normalt er jeg ikke så meget til lilla, men jeg kan virkelig godt lide denne her. Og så kan jeg enormt godt lide at shimmeret ikke er for voldsomt, men at det mest af alt bare ligner en smuk lilla lak. Den minder mig om min fødselsdag fordi jeg har fødselsdag sidst i maj, hvor syrenerne lige er sprunget ud :-)

Det er helt klart ikke sidste gang, at denne lak får lov til at pryde mine negle! Til gengæld vil jeg lige nævne, at jeg ret koral-røde negle da jeg tog denne lak af - så masser af basecoat skal der til!






'Using My Maiden Name' er købt hos billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar