tirsdag den 8. oktober 2013

Chanel - Rouge Moiré

God tirsdag derude i blogland.

I dag har jeg en lidt afdæmpet efterårsfarve, som jeg vil vise jer. Den hedder 'Rouge Moiré' og er fra Chanel. 'Rouge Moiré' er en metallisk perlemors-agtig rød farve - med lidt pink shimmer, som dog bedst kan ses i solen (hvorfor man ikke rigtigt kan se det på mine billeder). Den er super smuk i flasken synes jeg!




Applikationen var ganske let med 'Rouge Moiré', den lagde sig flot på neglene og krævede to lag. Man skal dog passe en smule på - da der godt kan komme lidt penselstrøg i denne lak, hvis man er for vild med penslen! Min rengøring af neglebånd gled virkelig let fordi 'Rouge Moiré var så god at lægge.
Jeg synes, at 'Rouge Moiré' er smukkere i flasken end den er på mine hænder, men jeg er alligevel vild med den. Den passer fantastisk til efteråret, og det er en lak, som jeg kan se mig selv bære til jeg bliver en gammel, gammel dame - hvis den altså kan holde så længe :-)
Desværre kom der lidt bobler i top-lakken, men det havde intet med 'Rouge Moiré' at gøre, det er såmænd fordi min top-lak er blevet lidt tyk i det. 

Det sidste billede er taget på en søndags-gåtur i Kongens Have, med min kæreste, foran et træ med mærkelige frugter. Hvis nogen kender denne frugt/dette træ, så må I godt lige gøre mig klogere, tak :-)






'Rouge Moiré' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar