onsdag den 9. oktober 2013

Guld på neglene

Godmorgen derude!

I dag vil jeg vise jer en effekttop-coat fra Dance Legend med ægte guld. Jeg fik af en eller anden grund aldrig købt OPIs 'The Man With The Golden Gun', så istedet har jeg nu købt '24K Gold Leaf', som fra det russiske firma Dance Legend. Selve flasken oser af dårlig russisk smag, og selvom jeg ikke er meget for at indrømme det... så er jeg faktisk ikke så vild med det. Selvom det ikke burde betyde noget, så kan jeg altså bare bedst lide god  indpakning, som det f.eks. ses hos Chanel - deres flasker er så fine :-)

'24K Gold Leaf' har en helt klar base - og er så ellers fyldt med små uregelmæssige stykker bladguld.




Fordi jeg havde 'Rouge Moiré' på da jeg modtog '24K Gold Leaf' - tja, så blev den lagt ovenpå denne efterårsskønhed (som jeg i øvrigt viste for sig selv i dette indlæg. '24K Gold Leaf' var ok at arbejde med, men jeg skulle duppe lidt for at få en passende mænge guldflager ud på neglene. På billederne har jeg et lag på - og desuden en del duppen! Flagerne lagde sig pænt fladt på neglen selvom jeg duppede så meget, der var ikke bladguld, der stak op fra neglene eller lignende.

Jeg synes ikke, at denne base-farve var rigtig god, men jeg havde ikke lige tid til at lægge en ny lak. Jeg synes at resultatet er ok, men jeg tror lige, at jeg skal vænne mig til det. Jeg vil i hvert fald prøve denne effekttop-coat over en anden base-farve.






'24K Gold Leaf' er købt på dance-legend.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar