søndag den 18. august 2013

Miss Fancy Pants med tårer fra en havfrue

Godmorgen og god søndag til alle i blogland!

I dag vil jeg vise jer, hvordan Models Own 'Mermaid Tears' ser ud over 'Miss Fancy Pants' fra gårsdagens indlæg

'Mermaid tears' har en lilla - næsten gennemsigtig base, og heri ligger der en masse iturevet glitter i forskellige størrelser. Glitteret er iriserende og skifter farve fra grøn til blå (og har endvidere et let lilla skær pga. basefarven).

Se hvor smuk den er i flasken!




Jeg har aldrig prøvet en Models Own lak før, så jeg var en smule spændt på resultatet. 

Og... selve lakken var virkelig svær at lægge, jeg var nødt til at fiske efter glitterstykkerne og nærmest placere dem på neglene. Derudover havde børsten sat sig fast til halsen på flasken, hvorfor jeg først fik fat i en cap uden en børste på. Glitterstykkerne var endvidere så store at, man kunne mærke dem stikke ud fra neglene - selv med to lag tyk top-coat. 

Jeg har på billederne nedenunder ét lag 'Mermaid Tears' ovenpå 'Miss Fancy Pants' og... som sagt to lag topcoat.

Så indtil videre er jeg altså ikke særlig tilfreds med denne lak. Dog må jeg indrømme, at jeg faktisk rigtig godt kunne lide resultatet.








'Mermaid Tears' er købt på ASOS.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar