mandag den 5. august 2013

Glitter på neon

Godmorgen!

NOTD er i dag 'Hot 2 Trot' fra Lush Lacquer - ovenpå den pink neon-farvede 'Bottle Service' fra Essie, som jeg viste i gårsdagens indlæg

'Hot 2 Trot' har en næsten gennemsigtig, men pink base - og så med masser af glitter! Det er en virkelig unik lak. Glitteret varierer - og er derfor alt fra store pink-farvede hjerter, til iturevet sort, lilla og petroleums-farvet glitter, lidt mindre stykker pink sekskantet glitter og mindre pink og sølvfarvet glitter. Måske er der endda mere glitter, jeg bare ikke lige kan få øje på! Jeg vil ikke anbefale, at bruge denne lak uden en farvet base.





'Hot 2 Trot' var let at lægge, herunder har jeg et enkelt lag over gårsdagens lak. Man skal fiske efter de større stykker glitter, hvilket ikke gør mig så meget, da jeg ikke har det store behov for hjerter på alle neglene. Jeg fik et enkelt hjerte op, som sidder på pege-fingeren. Men fordi basen minder så meget om farven på hjerterne er det ikke så synligt på billedet - måske en lille smule fail :-)

Jeg har haft denne lak liggende i et stykke tid, men jeg har været meget i tvivl om hvilken base jeg skulle bruge til den, fordi jeg (suk) er så konservativ - og helst ikke vil vælge en farve, hvor glitteret 'popper' for meget. Jeg synes, at denne base var ok, men jeg håber, at jeg kan finde en endnu bedre base!






'Hot 2 Trot' er købt på etsy.com, 'Bottle service' er sponsoreret af billigvoks.dk

- Maria


1 kommentar: