lørdag den 3. august 2013

Essie 'Rock the Boat'

Hejsa, jeg håber, at alle har en dejlig varm lørdag.

Jeg har været så heldig, at billigvoks.dk er faldet over min blog - og at de, i den forbindelse, gerne ville have mig til at anmelde et par af deres lakker. Det kunne jeg ikke se det store problem i! Jeg har selv handlet flere gange hos billigvoks.dk og jeg har altid været tilfreds med deres produkter og deres service. I øvrigt er jeg vild med pakkerne fra dem - man får altid en slikkepind med = godt humør :-)

Jeg har fået tilsendt to lakker, og den ene vil jeg gerne vise i dag. Som overskriften siger, så handler det om 'Rock the Boat' fra Essies kollektion: 'Naughty Nautical'.

'Rock the Boat' er en lyseblå lak med micro-sølvglitter i. Glitteret er faktisk så micro, at jeg næææsten vil kalde det for shimmer. Man kan se en del i flasken, men lidt mindre på neglen. Denne flaske er en af Essies nyere flasker med hvid skrift på siden og en bred pensel, som jeg synes er lettere at bruge end de gamle pensler.





'Rock the Boat' var relativ let at lægge på, specielt for en pastel-farve at være. På billederne nedenunder har jeg 3 lag på, 2 lag kunne måske have gjort det, men jeg kan altså bare bedst lide et resultat, der er fuldstændig jævnt. Den tørrede med en fin glans, dog har jeg alligevel top-coat på (det kan jeg bare ikke undvære!). I virkeligheden var farven en anelse mere støvet end på billederne.

Jeg synes, at farven er elegant og brugbar året rundt - både til sommer med blå himmel samt til vinter med sne og kulde :-)














'Rock the Boat' er, som skrevet, sponsoreret af billigvoks.dk - meningen om lakken er dog min egen :-)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar