tirsdag den 27. august 2013

Chic Reloaded

Hejsa i blogland!

I dag vil jeg vise lakken 'Chic Reloaded' fra Essence :-)

Det er en metallisk duochrome lak i grå/sølv med grønt skær, som ved vinkling af neglen bliver mere lilla. Både OPI og Essie har lignende lakker i deres efterårskollektion her fra 2013. 




Applikationen gled uden problemer, og jeg tror at et enkelt tykt lag kunne have været tilstrækkeligt, men jeg har for en sikkerhed skyls 2 lag på billederne nedenunder.

Jeg er sådan lidt... meh omkring denne her lak. Den er fin og anvendelig, men jeg blev ret hurtig træt af at have den på. Hvilket jo var en fin undskyldning for at putte noget glitterstads på - som jeg vil vise jer i morgen :-)

Den er fin og elegant, men lidt kedelig. Gad vise om det samme gør sig gældende for Essies 'For the Twill of it' og OPIs 'Peace Love & OPI'...?

Nå, men her har får I lige et par billeder!









'Chic Reloaded' er købt i en forretning i Palma, som jeg ikke kan huske navnet på... Måske var det en decideret Essence-forretning!

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar