mandag den 12. august 2013

Fuchsia og rosa glitter

Godmorgen og god mandag :-)

Jeg vil lige hurtigt vise jer lidt glitter-ballede! Jeg har "arbejdet videre" på mani'en jeg viste jer i forgårs '277' fra Kiko.

Jeg har brugt Essies 'A Cut Above' - en glitterlak med klar base og med sekskantede stykker rosa glitter i to forskellige størrelser.




'A Cut Above' er let at arbejde med, og den dækker godt ved første lag. Jeg har brugt et enkelt lag på billederne.

Normalt bliver jeg næsten irriteret, når jeg ser andre bloggere lægge glitterlakker over shimmer-lakker. For mig skal der være en creme-lak under en glitterlak... Jeg ved det - det er vildt fjollet! Men i hvert fald synes jeg faktisk alligevel, at denne her kombination er rigtig fin. Jeg er måske blevet lidt klogere :-)






'A Cut Above' er købt på Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar