mandag den 16. september 2013

Ozotic 506 og vandfaldsmani!

På denne mandag vil jeg vise jer en herlighed fra Ozotic - nemlig deres '506'. Jeg vil også i samme indlæg vise en vandfaldsmanicure ovenpå '506'. Så forbered jer på et langt indlæg!

'506' er en multikrom lak, som helst skal lægges over en mørk farve - på denne måde kan man bedst se de fine farveskift. Den er turkis når lyset rammer lige på, dernæst bliver den blå, lilla, pink og orange. På billedet er '506' sammen med de lakker, som jeg brugte til vandfaldsmanicuren, som er: Essie 'Aruba Blue', OPI 'Suzi And The 7 Düsseldorfs' samt Chanel 'Azure'.




Jeg lagde et enkelt lag '506' over 'Power Dressing', som jeg viste i går i dette indlæg. Jeg ville gerne have taget nogle gode billeder af den, men jeg tager billeder med min iPhone - og det går ikke altid lige godt. Så I får først et par billeder af min 'blog-hånd', og dernæst er jeg nødt til at vise jer en billedserie med min højre hånd. Jeg tog disse billeder lige da jeg havde lagt lakken om aftenen og med kunstig belysning (og uden clean-up) - og jeg viser jer KUN denne billedserie fordi det simpelthen var disse billeder, der bedst fangede farveskiftene.

Jeg synes, at denne lak er ret vild! Til gengæld kunne jeg faktisk bedre lide 'Power Dressing' for sig selv. Men det er også bare mig, der er kedelig!






Et billede i solen:






Og så til vandfaldsmani'en!

Jeg var især inspireret af The Nailasaurus til denne mani. Jeg valgte nogle farver, som kunne matche '506' i farveskiftene - og det blev faktisk rigtig fint, neglene så meget forskellig ud fra forskellige vinkler. Jeg brugte en almindelig nail art pensel til at lave striberne (én af dem med meeeget lange hår!). Det er helt sikkert ikke sidste gang, at jeg har lavet denne type mani!






'506' er købt på Llarowe.com - og man skal vist skynde sig, hvis man vil have fat i Ozotics multikrome lakker - for de skulle efter sigende udgå. 'Suzi And The 7 Düsseldorfs' er købt på Trendsales.dk, 'Azure' er købt i Magasin og 'Aruba Blue' kan jeg faktisk ikke huske, hvor jeg har købt, men jeg ved at den f.eks. kan fås på billigvoks.dk

Jeg håber, at I kom igennem hele indlægget :-)

- Maria


2 kommentarer: