tirsdag den 24. september 2013

Orange med guld-stamping

Godmorgen!

I dag vil jeg vise jer, hvordan guld-stamping ser ud ovenpå den orange lak, som jeg viste i går i dette indlæg. Til selve stampingen har jeg brugt min Bundle Monster-plade nr. 315 og den metalliske guld-farvede 'Good As Gold' fra Essie. Den egner sig virkelig godt til stamping!





Jeg er ikke særlig dygtig til at stampe, men jeg øver mig for at blive bedre! Det bærer denne mani også præg af. Den er så absolut ikke uden fejl - og f.eks. er både langefingeren og lillefingeren virkelig skæv stampet på. Men overordnet er jeg ret tilfreds, jeg synes også at farverne er meget fine sammen - og efterårsagtige :-)





'Good As Gold' samt min Bundle Monster-plade er købt på trendales.dk. Resten af mit stamping-grej er købt i Palma, Spanien.

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar