fredag den 20. september 2013

Fælles Fredag - Prikker!

Hej med jer :-)

I dag er det fredag, og det betyder jo fælles fredag, som i dag er angrebet af prikker!

Jeg ville lave noget simpelt til dagens design, så jeg valgte to farver ud, som jeg synes var efterårs-agtige og som passede til hinanden. Det endelige valg blev Essies metalliske guld-farvede 'Good As Gold' og den mørkeblå/lilla creme-lak fra Essie med navnet 'No More Film'




'No More Film' behøvede kun et enkelt lag - den dækker virkelig godt! Dernæst 'dottede' jeg to forskellige størrelser prikker med 'Good As Gold' - og så 'dottede' jeg oveni disse prikker med 'No More Film' (selvfølgelig med en mindre prik). Det fik derefter to lag top-coat... og selvom jeg ventede i 20 minutter med top-coaten, så hev den alligevel i de inderste mørke prikker. Øv. Men ok - det er jo også prik på prik, og det kan man jo sige sig selv, at det vil tage en del tid at at tørre.

Jeg kan godt lide ideen om dette design, og når jeg ser mine fingre i spejlet, så synes jeg at det ser vildt fedt ud (der ligner det stamping!). Men på billederne og tæt på, ja, der synes jeg, at der er for mange fejl. Jeg ville gerne have, at det skulle se tilfældigt ud med prikkerne - så derfor lavede jeg ikke systemer i mønstrene, men det gjorde bare, at der f.eks. er langt flere prikker på ringfingeren end tommelfingeren. Well. Jeg er nu alligevel tilfreds med resultatet.  






'Good As Gold' er købt på Trendsales og 'No More Film' er købt på billigvoks.dk

Husk at se, hvad de andre i Fælles Fredag har fundet på!

- Maria

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, det er helt sikkert også noget jeg vil prøve igen :-)

      Slet
  2. whaaat det ser fint ud altså! :D jeg er nødt til at prøve det der prikker i prikker engang

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja, jeg kan kun anbefale det, det er super simpelt, og resultatet kan virkelig blive fint!

      Slet
  3. Ej, hvor er det flot! Er helt vild med din mani! Det skal jeg helt klart prøve :D

    SvarSlet