torsdag den 12. september 2013

I fudged up!

Godmorgen!

I dag vil jeg vise jer den lækre glitterlak fra Lush Lacquer, der har det skønne navn 'I Fudged Up'!

Denne lak har en helt klar base - og så ellers bare spækket med glitterstykker i forskellige farver og størrelser. De er dog alle sekskantede. I blandingen er der f.eks. store hvid matte stykker glitter, men også mindre stykker rosa holografisk glitter. Den har en smuk brun/lyserød farve, og derfor tænkte jeg, at den ville være fin over 'Feels Like Home', som jeg viste her i går.




'I Fudged Up' var ret svær at lægge, fordi den er så fyldt med glitter! Det var svært at styre, hvor meget glitter man fik på neglene. Men med lidt dupning gik det an. Lakken er virkelig fin - og giver et flot spil. Personligt kunne jeg dog godt have undværet de hvide stykker glitter, de stikker på en eller anden måde for meget ud... men jeg er også bare så konservativ!






'I Fudged Up' er købt på etsy.com, dog sender Lush Lacquer ikke længere lak til Danmark fra etsy.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar