onsdag den 11. september 2013

Føles som at være hjemme...

I dag vil jeg vise jer en fin lak fra det lille mærke Contrary Polish. Lakken hedder 'Feels Like Home'.

Jeg har i noget tid været vild efter at få fat i denne lak. Jeg har set den på diverse blogs - og har været lige forelsket hver gang. Desværre kunne jeg hurtigt se, da jeg modtog 'Feels Like Home', at den er lidt mørkere end hvad jeg havde forventet, hvilket jeg var lidt ked af. Men farven er nu alligevel fin. Den er muldvarpegrå (med lidt lilla), og derudover er der små stykker rosa glitter i.




'Feels Like Home' var helt fin at arbejde og krævede to lag for at dække, hvilket jeg har på, på billederne (+ top-coat). Desværre synes jeg at den chippede lidt for hurtigt - allerede efter under 24 timer :-( Men hvem ved - måske var jeg bare uheldig?

(I øvrigt undskyld den tørre hud på pegefingeren)






Navnet 'Feels Like Home' minder mig om Norah Jones' album af samme navn, hvilket for mig er en fin association. I virkeligheden ved jeg faktisk ikke, hvilket musik-nummer lakken er opkaldt efter. Dog ved jeg, at den er opkaldt efter en sang - da kollektionen denne neglelak tilhører hedder 'Love Lyrics Spring 2013'.

'Feels Like Home' er købt på Llarowe

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar