onsdag den 18. september 2013

Det frosne vandfald

Godaften :-)

I dag vil jeg vise en fin mani med to lakker, nemlig: den blå/turkise cremelak 'Where's My Chauffeur' samt den glitrende guld/sølv-farvede 'Beyond Cozy' (jeg er så vild med det navn!).




'Where's My Chauffeur' krævede to lag for at dække, og den var fin at arbejde med. For at skabe vandfaldseffekten i lakken brugte jeg min striper pensel, som jeg vist før har omtalt som en tynd pensel med meeeeget lange hår! Jeg lagde en dråbe 'Beyond Cozy' ud på en bog (ja, mærkeligt nok så bruger jeg altid en bog som underlag, når jeg lægger neglelak!) og så tog jeg bagefter striperen og dyppede i lakken - og så trak jeg ellers streger fra neglerødderne og op. Der var tit brug for en ny dråbe på bogen, fordi lakken tørrer ret hurtigt. Jeg valgte med vilje, at lave hver negl lidt forskellig i længden af vandfaldet - det synes jeg ser rigtig fint ud! 

Jeg er meget tilfreds med denne mani, jeg synes virkelig, at den er flot. Jeg synes, at det lignede et frossent vandfald, hvilket forklarer overskriften på indlægget :-)






Både 'Beyond Cozy' og 'Where's My Chauffeur' er fra billigvoks.dk.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar