søndag den 15. september 2013

Mørkeblå

Godmorgen :-)

I dag vil jeg vise jer en mørkeblå (fantastisk flot) creme-lak fra Ciaté. Farven hedder 'Power Dressing' og jeg fik den som en del Ciatés julekalender med mini-lakker fra 2012 (som jeg var så heldig, at min kæreste forærede mig - jeg krydser fingre for at han måske vil gøre det igen, hvis de skulle komme med en ny i 2013!).




'Power Dressing' var let at lægge, den havde en virkelig god konsistens og krævede kun to lag. Den var faktisk også ok at fjerne igen - den satte sig ikke for meget fast ved neglebåndene. Jeg er super vild med denne farve, den er klassisk og smuk. Det er sådan en farve, som jeg tænker at man kan bruge til stort set alle anledninger - om det er arbejde eller fest og ballade :-)

Jeg overvejer faktisk at købe den i stor.






Ciatés julekalender blev købt i Magasin sidste år, men 'Power Dressing' kan købes i stor flere steder.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar