torsdag den 1. maj 2014

Lys lavendel

I dag så jeg en stor lavendel, der var sprunget ud - og det betyder, at der ikke er lang tid til min fødselsdag. Eller det vil sige - der er lidt længere tid end der plejer når lavendlerne springer ud (fordi foråret har været så varmt i år og tingene derfor springer lidt tidligere ud). Det skulle i hvert fald fejres med lidt lilla på neglene, og her har jeg valgt 'Light Lavender' fra Kiko. Den er sjovt nok lys lavendel-farvet... Kiko er så fantastisk opfindsomme med deres navne!




'Light Lavender' var virkelig fin at arbejde med og den krævede to lag for at dække. Det er en fantastisk farve synes jeg. Jeg elsker pasteller på denne årstid.

Jeg synes, at mine billeder viser lakken som lidt mere blå end den i virkeligheden er.






'Light Lavender' er købt i en Kiko-forretning i berlin - og er en gave fra min kæreste.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar