fredag den 9. maj 2014

Fælles Fredag - Sort og hvid!

Så blev det atter fredag - og i dag skal det handle om noget, der er meget oppe i tiden, nemlig sort og hvid. En stor del af min garderobe er sort (med lidt hvide elementer) og mit hjem er i høj stil også præget af sorte og hvide elementer.

Jeg havde egentlig forestillet mig, at jeg ville lave alle 5 negle helt forskellige, men så tog jeg alligevel den lette vej: stamping.

Jeg har utroligt nok valgt at bruge to lakker til dagens udfordring, den ene 'Alpine Snow' fra OPI og den anden 'Licorice' fra Essie.





Jeg startede med en hvid base og stampede dernæst med den sorte lak, jeg brugte en MouYou London plade fra deres Time Traveller kollektion (Back to the 70's plade 02). Ha, det gik hurtigt, men også lidt for hurtigt, da den hvide base ikke var helt tør. Derfor er designet ikke helt perfekt - og i øvrigt er jeg vildt træt af min stamper. Jeg har bestilt en ny for lang tid siden, men den er ikke dukket op, så jeg venter lidt endnu - og håber på at den bare er blevet sendt forkert. Hvilket jeg har oplevet før - en pakke fra Kina, som blev sendt til Thailand. Den var godt 3 måneder undervejs. Så jeg håber at tålmodighed kan betale sig!

Designet kan jeg rigtig godt lide. Det er meget funky... synes jeg selv.







Begge lakker er sponsoreret af Billigvoks.dk

Husk at tjekke de andre designs ud!

- Maria

4 kommentarer: