onsdag den 14. maj 2014

Min første Chanel-lak

... ja, altså... jeg har haft den i mange år efterhånden, men det var den allerførste lak, som jeg købte fra Chanel. Og den er blevet brugt ganske flittigt, hvilket I også kan se på billedet af flasken. Min første Chanel-lak var 'Orange Fizz', som er en orange/koral cremelak.




Min udgave af 'Orange Fizz' har som skrevet en del år på bagen, hvilket betyder, at den var ganske umulig at arbejde med - den var tyk og lagde sig meget ujævnt. Men jeg erindrer ikke, at den tidligere har været så umulig, så jeg tror, at det handler om at den er gammel og er blevet brugt en del. 

Jeg kan rigtig godt lide denne farve. Den er smuk, simpel og klassisk. Virkelig fin.
Det eneste minus ved 'Orange Fizz' er, at den ikke holder så godt. Billederne er taget under 24 timer efter den var lagt - og normalt ser mine mani'er så absolut ikke sådan ud efter 24 timer. Og det er ikke kun fordi lakken er gammel, for jeg har altid haft problemer med holdbarheden på denne klassiske skønhed.

Well, jeg nød farven så længe den varede.






'Orange Fizz' er vistnok købt i Matas engang.

- Maria


2 kommentarer:

  1. Den er så fin, har den selv og det er en af mine yndlings til sommer og forår :)

    / Liselotte

    SvarSlet