onsdag den 28. maj 2014

NAILCEPTION

Mange kender jo nok filmen 'Inception'. Siden netop dén film har man kunnet sætte "ception" på alle mulige forskellige ord og fænomener. Ideen er selvfølgelig, ligesom i filmen, at der er flere niveauer i f.eks. samme billede.

Et par eksempler...

FISHCEPTION:

Billede lånt lige her.


DOGCEPTION:

Billedet er lånt lige her.


CATCEPTION:

Billedet er lånt liger her.


Og så selvfølgelig Gosling/Culkin T-shirt-tingen:

Billedet er lånt lige her.


Og så tilbage til lakken.

Jeg delte på et tidspunkt et billede i gruppen Lakhovederne på Facebook, hvortil der var én der skrev, at når hun var forbi min blog prøvede hun altid at gentage mine 'håndposeringer' - ofte uden held. Så det ville jeg da lige selv prøve - altså, om jeg kunne gøre mig selv efter. Øhm... og ja, selvfølgelig kunne jeg det...

Jeg havde glemt alt om billedet, indtil jeg forleden sad og bladrede igennem nogle ældre billeder, for så fik jeg jo set, at jeg havde skabt et vaskeægte nailception-billede!

Så her kommer det...

NAILCEPTION




Jeg synes det er skægt. Og lidt latterligt. Men stadig lidt skægt. Nå, men det oprindelige indlæg med gradient/tribal-designet kan man se lige her.

God aften!

- Maria

2 kommentarer:

  1. Haha hvor er det sjovt. Jeg har prøvet virkelig mange gange at efterligne din hånd, men det kan jeg simpelthen ikke! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, der kan se det morsomme i det! Nu har jeg også lavet den 'hand-pose' i et års tid - så jeg er nok godt øvet efterhånden!

      Slet