tirsdag den 29. april 2014

OPI lancerer en nordisk kollektion

Normalt deler jeg ikke pressemeddelelser... og det er dette her faktisk heller ikke - fordi OPI endnu ikke selv har skrevet noget om denne kollektion... men det har et par svenske lak-bloggere.

Men altså - OPI lancerer en kollektion til efterår/vinter med nordisk tema, hvilket jeg synes er virkelig sjovt. Jeg troede, at det var første gang at OPI har fokus på os i norden, men et Lakhoved (fra gruppen 'lakhovederne' på Facebook) gjorde mig opmærksom på, at OPI faktisk allerede i 1994 udgav en Skandinavisk kollektion med navne som 'Copenhagen Crimson' og 'Denmark's The Spot' - så efter sigende er det altså anden gang, at OPI kommer til at udsende en kollektion, hvor "vi" er med!

Billedet har jeg tyvstjålet fra Purity Beauty, så smut da hen til hende og se flere billeder - eller hos Nailtastic, som har bottleshots af og mere info om kollektionen, herunder fuld navneliste. 

Personligt er jeg super spændt på at se denne kollektion i butikkerne.



- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar