fredag den 13. december 2013

Fælles Fredag - Rødt er sprødt!

Uhh det blev sent i dag med udfordringen - og jeg plejer ellers at være i god tid!

Jeg har haft nogle travle dage - så designet til dagens tema er lidt tamt! Så er I advaret!
Jeg har valgt at lægge Ozotic '621' over et design, som jeg egentlig ville have vist på bloggen i går… men det nåede jeg ikke lige - så det hemmelige design må I altså se i morgen.




Jeg har tidligere vist Ozotic '621' for sig selv i dette indlæg. I dag vil jeg vise jer den over en base, som jeg så (som sagt) først afslører i morgen. Egentlig var det lidt af en tilfældighed, at jeg fik lagt den over denne base, men jeg var så vild med looket - at det fik lov til at blive hængende. 

Jeg synes at resultatet er spændende at iagttage - jeg kunne slet ikke holde op med at kigge på mine negle. Og samtidig synes jeg også, at designet er ret julet.






'621' er købt på llrawove.com

Husk at se på de andre røde negle :-)

- Maria

2 kommentarer: